trade@aio.lv
(+371) 66 066 555 (+371) 25 158 360
Darba laiks
darba dienās no plkst. 9:00 līdz 19:00.
Kontakti

Korporatīvajiem klientiem

corporate department

Ar korporatīvo klientu apkalpošanas nodaļu jūs varat sazināties:
Tālr: (+371) 29 688 243
E-pasts: b2b@aio.lv
Darba laiks: P - Pk no 09:00 līdz 18:00

Mūsu visprasīgākajiem klientiem mēs varam piedāvāt sekojošus pakalpojumus:

- Individuāla pieeja katra konkrēta uzdevuma risinājumā, ņemot vērā specifiskās īpatnības un jebkuras prasības;
- Datora, ofisa un telekomunikācijas tehnikas, tīkla aprīkojuma un licenzēta programmas nodrošinājuma kompleksa piegādi;
- Aprīkojuma montāžu zem atslēgas;
- Ātru un bezmaksas preču piegādi;
- Online atbalstu;
- On-site tehnikas remontu un apkalpošanu;
- Garantijas un pēc garantijas apkalpošanu.

Korporatīviem klientiem mēs piedāvājam ērto un vienkāršo veidu noformēt pasūtījumus tiešsaiste

corporate department

Pēc pasūtījuma apstiprināšanas mēs izsūtīsim Jums rēķinu. Pasūtījumu iespējams saņemt tikai pēc pārskaitītās naudas summas ienākšanas mūsu bankas kontā.

Pievērsiet uzmanību, ka PVN ir iekļauts preces cena un noformējot pasūtījumu ar bankas pārskaitījumu, cena nebūs palielināta.

Saskaņā ar izmaiņām likumā par pievienotās vērtības nodokli no 01.04.2016 pants 143.1, ja preču piegādātājs un preču saņēmējs ir reģistrēti nodokļa maksātāji (juridiska persona , Latvijas rezidents). Preču piegādātājs, izraksta šo preču saņēmējam nodokļa rēķinu, kurā piegādāto preču vērtību norāda bez nodokļa. Savukārt, preču saņēmējam samaksa par iegādāto preci jāveic bez pievienotās vērtības nodokļa, izmantojot bezskaidras naudas norēķinus.
Šā panta kārtību piemēro šādu preču piegādei:
- mobilajiem telefoniem
- planšetdatoriem un klēpjdatoriem
- e-grāmatām
- procesoriem
- operatīvajām atmiņām
- pamatplatēm
- videokartēm(iebūvētās)
- skaņas kartēm(iebūvētās)
- tīkla kartēm(iebūvētās)
Sīkāk ar likumu varat iepazīties šeit