Steidzaties pirkt – atlaides līdz 50%
Grozā {{totalProductsCount}} prece(s)
Jūsu grozs ir tukšs
Pēc pasūtījuma noformēšanas, mēs pārbaudam detaļas un apstrādājam to. Kad Jūsu pasūtījums būs gatavs, Jūs saņemsiet paziņojumu.
Informāciju par aktuālajiem un nākotnes pasūtījumu stāvokļiem varat redzēt lapā "Informācija par pasūtījumu". Kad Jūsu pasūtījums būs gatavs, Jūs saņemsiet paziņojumu.
“Klientu apkalpošanas centrs” ir atvērts darba dienās, no 9:00 līdz 19:00. Pasūtījumu varat saņemt, kā tikko esat saņēmuši paziņojumu par tā gatavību.
Saņemot pasūtījumu “Klientu apkalpošanas centrā” pasūtījumu var apmaksāt skaidrā naudā vai izmantojot bankas karti. Veicot pasūtījumu interneta veikalā, pasūtījumu varat apmaksāt ar bankas karti, pārskaitījumu vai noformējot līzingu.
Mēs esam interneta veikals un pasūtījumu veikšana notiek caur internetu ar pāris klikšķiem. Ja, jums ir nepieciešama palīdzība ar pasūtījuma veikšanu, sazinaties ar mums, izmantojot saziņas formu mūsu mājaslapā.
Izmantojot apmaksas veidu skaidrā naudā vai ar bankas karti, pasūtījuma saņemšanas brīdi, pasūtījumu var izņemt cits cilvēks. Ja bija noformēta priekšapmaksa - Jums būs nepieciešams ar e-pasta palīdzību mums paziņot par saņēmēja vārda maiņu. Ja pasūtījums ir apmaksāts ar līzinga palīdzību - Šādus pasūtījumus var izņemt tikai cilvēks, uz kura vārda ir noformēts līzings!
Ar pasūtījumu atgriešanas nosacījumiem varat iepazīties lapā “Garantija un atgriešanas tiesības” sadaļā “Kā atgriezt pirkumu”.
Informāciju par piegādes datumu var noskaidrot lapā "Informācija par pasūtījumu". Kad jūsu pasūtījums būs gatavs - jūs saņemsiet paziņojumu.
Aktuālais pasūtījuma status ir atspoguļots sadaļā “Mani pasūtījumi”. Ir iespējams apskatīties iepriekšējos, šī brīža un nākotnes pasūtījuma statusus. Brīdi, kad mainās pasūtījuma status, Mēs nosūtam informatīvu e-pastu.
Kurjers neieradīsies pie jums negaidīti. Viņš, obligāti, ar jums iepriekš sazināsies, lai precizētu piegādes laiku. Pasūtījumi tiek piegādāti darba dienās, veikala darba laikā.
Izmantojot saziņas formu vai ar e-pasta palīdzību, tajā norādot pasūtījuma numuru un jaunos piegādes kritērijus.
Izmantojot saziņas formu vai ar e-pasta palīdzību, tajā norādot pasūtījuma numuru un jaunos piegādes kritērijus.
Bez papildu maksas jūs varat mainīt piegādes datumu, līdz brīdim, kad pasūtījums tiek nodots kurjeram. Tiklīdz pasūtījums saņem statusu "Nodots kurjeram", būs nepieciešama papildu samaksa par piegādes pakalpojumiem.
Tā kā pasūtījums jau ir ceļā, jums ir nepieciešams atkārtoti apmaksāt piegādes pakalpojumus. Lūdzu, sekojiet līdzi pasūtījuma statusam, lai varētu ieplānot tā saņemšanu bez papildus izmaksām.
Šajā lapā Jūs atradīsiet tabulu, kurā ir iespējams apskatīt cenas un piegādes veidus uz visām pilsētām. Detalizētāku informāciju par termiņiem, cenām un piegādes veidiem Jūs redzēsiet veicot savu pasūtījumu.
Pasūtījuma noformēšanas lapā ir saraksts ar to atrašanās vietām.
Jā. Ja Jums nav iespējas pašiem ienest pasūtījumu Jūsu dzīvojamā telpā, ir iespēja, par papildus samaksu, izmantot piegādi ar ienešanu dzīvojamā telpā.
Jā. Gadījumos, kad pasūtījumā ir lielas vai smagas preces, Jums būs nepieciešams apmaksāt lielizmēra pasūtījuma piegādi.
Ja Jums ir vēlēšanās izmantot bezkontakta piegādi, tad, Mēs, rekomendējam izmantot piegādi ar pakomātu starpniecību. Gadījumos, kad piegādi veic kurjiers vai izdošanas punkts, nav iespējama bezkontakta piegāde.
Sūtījums, saņemšanas punktā, glabājas 5-7 dienas. Situācijās, kad saņemšanas punkts ir pārpildīts, šis termiņš var samazināties. Lūdzam jūs savākt savus pasūtījumus, kā tikko saņemat paziņojumu par to pieejamību.
No sākuma pārbaudiet iepakojumu, tam ir jābūt pilnībā veselam. Atveriet vaļā iepakojumu un pārbaudiet vai tur ir visas pasūtītās preces, un vai to iepakojumi ir veseli.
Bezmaksas piegādi ir iespējams saņemt veicot pasūtījumu uz noteiktu summu vai izmantojot akcijas kodu. Akcijas kodu ir iespējams iegūt Mūsu reklāmas e-pastā.
Saņemot pasūtījumu “Klientu apkalpošanas centrā” pasūtījumu var apmaksāt skaidrā naudā vai izmantojot bankas karti. Veicot pasūtījumu interneta veikalā, pasūtījumu varat apmaksāt ar bankas karti, pārskaitījumu vai noformējot līzingu.
Mēs jums paziņosim par un piedāvāsim piemaksas variantus, ja parādīsies tāda nepieciešamība.
Ja ir nepieciešams atgriezt naudu par pasūtījumu, lūdzu, aizpildiet “Naudas atgriešanas formu” un nosūtiet to mums uz e-pastu.
Ar pasūtījumu atgriešanas nosacījumiem varat iepazīties lapā “Garantija un atgriešanas tiesības” sadaļā “Kā atgriezt pirkumu”.
Lai saņemtu vēlamo preci, veiciet pasūtījumu interneta veikalā, norādot, sev ērtāko, piegādes un apmaksas veidu. Kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai - Jūs saņemsiet paziņojumu.
Konsultācijas par precēm var saņemt tikai elektroniskā veidā.
Lai noskaidrotu papildus informāciju par preci, tās komplektāciju vai piegādes noteikumus, lūdzu, sazinaties ar mums izmantojot saziņas formu vai e-pastu.
Informācija par preces pieejamību pasūtīšanai tiks publicēta produkta apraksta lapā. Sekojiet līdzi informācijas atjauninājumiem vēlamā produkta lapā.
Informācija par produkta izmaksām tiks publicēta produkta apraksta lapā. Sekojiet līdzi informācijas atjauninājumiem vēlamā produkta lapā.
Mēs esam interneta veikals, un jums ir jāizmanto internets, lai iepazītos ar produktu. Ja jums ir kādi jautājumi par produktu, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot saziņas formu.
Tas ir saistīts ar ilgiem piegādes laikiem un garantijas ierobežojumiem.
Nē. Bet mēs rekomendējam sekot līdzi preces statusam: kā tikko piegādātājs izmaina savus noteikumus, prece paliek pieejama visām pircēju kategorijām.
Garantiju apstiprina pirkuma dokumenti: kases čeki vai pavadzīmes.
Jā. Nododot preci garantijas servisā nepieciešams uzrādīt pirkuma dokumentu.
Garantijas talonu var atrast lapā “Informācija par pasūtījumu” sadaļā “Papildus informācija”.
Jums ir pašiem jāaizpilda lauciņš “sērijas numurs”, norakstot to no preces.
Autorizētā servisa centrā vai SIA VSPRO garantijas nodaļā.
Kontaktus ir iespējams atrast lapā “Garantija” sadaļā “Autorizētie servisa centri”.
SIA VSPRO garantijas nodaļa darbojas no pirmdienas līdz ceturtdienai, no plkst. 10:00 līdz 18:00.
No 10:00 līdz 18:00.
Ar pasūtījumu atgriešanas nosacījumiem varat iepazīties lapā “Garantija un atgriešanas tiesības” sadaļā “Kā atgriezt pirkumu”.
“Klientu apkalpošanas centrs” ir atvērts darba dienās. Ja Latvijā ir oficiālās brīvdienas, tad “Klientu apkalpošanas centrs” ir slēgts. Interneta veikals darbojas vienmēr. Papildus informāciju par veikala darba laikiem varat atrast lapā “Kontakti”
Interneta veikals darbojas visu diennakti. “Klientu apkalpošanas centrs” darbojas darba dienās no 9:00 līdz 19:00. Papildus informāciju par veikala darba laikiem varat atrast lapā “Kontakti”